~LIFE AS A CELEBRITY~

Monday, November 16, 2009

kecewa ngan kawan2~

da yg menipu,da yg jd len,da yg hipokrit!!!
da yg bangga diri dlm kehidupan yg x seberapa...mcm2 la...
nape jd macam tuh?
ALHAMDULILLAH aku x jumpa korang dah sem depan!!!
nape aku ckap mcm tu?sebab korang la!!!
si penipu,amboi...cakap tu ni janji tu ni...tapi x wat!!!
yg hipokrit n lupa diri,bangga ngan hidop nta pape,papa kedana belagak kaya...muka x emsem mana pon tapi melebey muka mcm brat pitt...ko tu bradshit u knowwwwwwwwwwwwwww...
mintak alamat pon x kasi,ala...susah sangat ke nak type?nape?x ngaku dok kampong ke?x ngaku dok hulu ke?
aku pon kampung jugak...xder masalah pon...ngan owg len sanggup je tulis cantek2 atas buku,ni x,mintak dlm mespes yg free lg terjamin,x ya corak2 pon x pe...
dah la...korang yg terasa,aku x mengaku korang kawan aku!!!g la mana pon, wat la pa pon,ade mak kesah?hakhak...
yg len,korang tetap fwen aku...sowang dua je yg peloblem!!

No comments:

Post a Comment